Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie.
Uwagi:
Powyższe upomnienie z powodu nieuregulowanej faktury ma charakter przed sądowego upomnienia. Można je wysłać do kontrahenta w przypadku gdy nie reagował na poprzednie upomnienia dotyczące zapłaty.
Informacje techniczne:
Powyższe pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji upomnienia na potrzeby firmy (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice)- dodając dane firmowe, nr faktury, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Przed sądowe upomnienie do zapłaty należy wysłać do kontrahenta, który nie opłacił faktury za towar lub wykonaną usługę.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Upomnienie z powodu nieuregulowania faktury,upomnienie z tytułu braku płatności,przed sądowe upomnienie do zapłaty,wzór upomnienia do zapłaty,przykładowe upomnienie do zapłaty,jak napisać upomnienie do zapłaty,formularz upomnienia do zapłaty,przed sądowy wzór upomnienia do zapłaty,wezwanie do zapłaty
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz | |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |