
Prośba o dostarczenie instrukcji przewozowych
Przeznaczenie prośby:
Podpisałeś umowę z firmą kurierską? Nie zależnie od tego czy jest to GLS, DHL, Siódemka, UPS czy DPD - każda z nich powinna dostarczyć Ci instrukcje przewozowe. Jeżeli jeszcze jej nie otrzymałeś - wyślij prośbę do firmy kurierskiej.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. W celu edytowaniu prośby będzie niezbędny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia prośby:
Prośbę o dostarczenie instrukcji przewozowych należy wysłać do firmy kurierskiej, z którą podpisałeś umowę oraz nie otrzymałeś w/w instrukcji.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
instrukcje przewozowe,instrukcja przewozowa dpd,instrukcja przewozowa masterlink,instrukcja przewozowa siódemka,instrukcja przewozowa dhl,instrukcja przewozowa ups,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaruProwadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta przychodzącaKażda firma, która chce być uważana za dobrze zorganizowaną - powinna posiadać dokument jakim jest Księga pocztowa - poczta przychodząca . W księdze tej należy odnotowywać każdą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |