
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie.
Uwagi:
Wiadome jest, iż z różnych względów można się spóźnić z dokonaniem płatności. W geście firmy stoi zgoda na przedłużenie terminu ale nie można zapominać, że Ty również masz zobowiązania wobec kontrahentów i pracowników. Dlatego odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności jest niekiedy nieunikniona.
Informacje techniczne:
Pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma odmawiającego przedłużenie terminu płatności na potrzeby firmowe za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z odmową należy przesłać do kontrahenta, który poprosił o ponowne przedłużenie terminu płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności,wzór odmowy przedłużenia terminu płatności,odmowa przedłużenia terminu płatności,przykładowe pismo odmawiające przedłużenie terminu płatności,zmiana terminu płatności,odmowa zmiany terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o wypłacalności firmyJeżeli wystąpiła do Ciebie firma z zapytaniem o wypłacalność firmy , z którą współpracujesz od dłuższego okresu czasu - wyślij odpowiedź. Być może to Twój kontrahent polecił tej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredytJeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta przychodzącaKażda firma, która chce być uważana za dobrze zorganizowaną - powinna posiadać dokument jakim jest Księga pocztowa - poczta przychodząca . W księdze tej należy odnotowywać każdą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |