Księga pocztowa - poczta przychodząca
Przeznaczenie formularza:
Każda firma, która chce być uważana za dobrze zorganizowaną - powinna posiadać dokument jakim jest Księga pocztowa - poczta przychodząca. W księdze tej należy odnotowywać każdą przesyłkę, która jest dostarczana do firmy.
Informacje techniczne:
Formularz zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełniać ręcznie. Istnieje możliwość równoległego prowadzenia księgi w postaci elektronicznej za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia formularza:
Wydrukowaną księgę najlepiej przechowywać w sekretariacie lub w innym miejscu gdzie jest odbierana poczta przychodząca do firmy.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
księga pocztowa,książka pocztowa,poczta przychodząca,księga poczty przychodzącej,firmowa poczta,poczta w firmie,poczta przychodząca w firmie,korespondencja przychodząca,księga korespondencji przychodzącej
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz | |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaruProwadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań... |
Zobacz | Pobierz | |
Zgłoszenie kandydata do pracyFormularz zgłoszenia kandydata do pracy pozwoli Ci - jako przyszłemu pracodawcy - zdobyć wiele informacji związanych z kandydatem. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |