Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe
Przeznaczenie pisma:
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Telekomunikacja Polska S.A. i chcą odzyskać nadpłacone środki.
Informacje techniczne:
Dokument zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełniony oraz podpisany dokument należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta lub wysłać listownie na adres wskazany w piśmie.
Miejsce zastosowania:
Telekomunikacja Polska S.A.
Słowa kluczowe:
tp,reklamacja tp,pismo do tp,zwrot nadpłaty w tp,wniosek o zwrot nadpłaty abonamentu,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient IndywidualnyReklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla indywidualnych klientów sieci Orange Polska, dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę... |
Zobacz | Pobierz | |
Obustronne zawieszenie linii telefonicznejNie potrzebujesz przez najbliższy czas korzystać z telefonu stacjonarnego a nie chcesz stracić numeru? Może nie chcesz utrzymywać telefonu gdzie chcesz korzystać z samej Neostrady?... |
Zobacz | Pobierz | |
Pakiety Internetowe - rozwiązanie umowyW przypadku gdy nie chcemy już więcej korzystać z Pakietów Internetowych oferowanych przez Orange Polska - Dawniej Telekomunikacje Polską należy pisemnie złożyć wymówienie. Proszę... |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę SDI , a do... |
Zobacz | Pobierz | |
Rezygnacja z usługi Neostrady TP oraz telewizji w technologii IPTVRezygnacja z usługi Neostrady TP oraz telewizji w technologii IPTV przeznaczony jest dla dla klientów, którym kończy się umowa o świadczenie tych usług i nie chcą jej przedłużać. |
Zobacz | Pobierz | |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizacjęKiedy przeprowadzasz się w obrębie swojej miejscowości i nie chcesz stracić swojego numeru telefonu możesz skorzystać z pisma Przeniesienie numeru stacjonarnego na nową lokalizację . |
Zobacz | Pobierz | |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę zgodnie z regulaminemZgodnie z aktualnymi promocjami obowiązującymi w Telekomunikacji Polskiej S.A. istnieje możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Neostrada TP w terminie 30 dni od dnia aktywacji... |
Zobacz | Pobierz | |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient IndywidualnyJeżeli nosisz się z zamiarem podpięcia internetu, do tego Twoja uwaga została skierowana w stronę Telekomunikacji Polskiej - aktualnie Orange Polska - i wybór padł na usługę DSL... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii