Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Zamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE ZA KAŻDY DZIEŃ! Jeżeli klient nie odbiera przesyłki - wyślij to pismo do firmy kurierskiej.
Uwagi:
Dlaczego narażać się na dodatkowe koszty magazynowania przesyłki jeżeli klient nie odbiera produktu? Wystąp o zwrot towaru przez firmę kurierską.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny będzie pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do firmy kurierskiej, za której pośrednictwem została wysłana przesyłka.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zwrot przesyłki,zwrot od firmy kurierskiej,pismo dotyczące zwrotu przez firmę kurierską,prośba o zwrot przesyłki,zwrot przesyłki od masterlinka,zwrot przesyłki od dhl,zwrot przesyłki od siódemki,zwrot od dhl,zwrot od masterlink,zwrot masterlink,zwrot dhl,zwrot dpd,zwrot ups,zwrot od ups,firma kurierska masterlink,firma kurierska dpd,firma kurierska dhl,firma kurierska siódemka,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Pocztowa Książka NadawczaJeżeli wysyłasz dużo listów poleconych lub lub paczek, a potrzebujesz mieć dowody nadania - ten dokument jest właśnie dla Ciebie - Pocztowa Książka Nadawcza . Już nie będziesz... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredytJeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt . |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz | |
Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mieniaPismo - Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mienia przeznaczone jest dla przedsiębiorstw, które mają już podpisane umowy o ochronę, a firmy konkurencyjne zachęcają do... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz | |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz | |
Odpowiedź na zapytanie o obniżenie cen - odmowa z uzasadnieniemJeżeli otrzymałeś pismo z pytaniem o możliwość obniżenia cen - możesz odmówić. Poinformuj o tym swojego kontrahenta poprzez Pismo z odmówieniem obniżenia ceny . |
Zobacz | Pobierz |